Бұл туралы Ұлттық экономика министрі Әлібек Қуантыров баяндады.
Президент қойған жаңа міндеттер Бюджеттік жоспарлауды бюрократияландырумен және бюджетаралық қатынастарды жетілдірумен байланысты жұмыстың қисынды жалғасы болады. Жаңа Бюджет кодексі қолданыстағы бюджет жүйесіне негізделетін болады және мынадай негізгі бағыттар бойынша инновацияларды қамтиды:
– бюджеттік рәсімдерді оңайлату;
– бюджеттік саясаттың шекті параметрлері туралы негізгі нормаларды бекіту және т. б.;
Бюджеттік процесті бюрократияландыру жөніндегі заң жобасының ережелерін жаңа Бюджет кодексіне біріктіру ұсынылады.
Кәсіпкерлік қызмет саласында жаңа реттеуші саясатты енгізу мақсатында бизнес үшін міндетті талаптарды қамтитын реттеуші актілерді қайта қарау бойынша ауқымды жұмыс жүргізілуде.
“Кәсіпкерлік субъектілері қызметінің 29 саласының мемлекеттік органдары 6 салада талдауды аяқтады. Талдау қорытындысы бойынша 21 мыңнан астам талаптар анықталды, олардың шамамен 16,5% – ы жаңа реттеуші саясаттың базалық шарттарына сәйкес келмейді. Олар жойылады немесе қайта қаралады. Қалған салалар бойынша жұмыс жоспар-кестеге сәйкес жалғасады және 2023 жылдың соңына дейін аяқталады”, — деді Ұлттық экономика министрлігінің басшысы.
МЖӘ тетігінің тиімділігін арттыру және шарттар жасасудың ашықтығын қамтамасыз ету бойынша Ұлттық экономика министрлігі МЖӘ туралы Заңға тиісті түзетулер әзірледі. Жеке әріптестерді МЖӘ бірыңғай порталын пайдалана отырып, конкурстық рәсімдер негізінде ғана айқындау, әлеуметтік-экономикалық міндеттер тізбесі негізінде МЖӘ жобаларына бастамашылық жасау, сервистік келісімшарттарды іске асыру кезінде инвестициялық шығындардың өтемақысын болдырмау мүмкіндігін көздеу ұсынылады. Бұл мемлекеттік сатып алу рәсімдерін айналып өту мүмкіндігін болдырмауға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылауды күшейтуге ықпал етеді.
Түзетулерді қабылдау ағымдағы жылға жүргізіліп жатқан заң шығару жұмысы шеңберінде жоспарлануда.
Басқарудың тиімділігін арттыру шеңберінде квазимемлекеттік секторда “Самұрық-Қазына”міндеттері (оның ішінде инвестициялау жөніндегі тәсілдер), стратегиясы, портфелі және иелену құрылымы қайта қаралатын болады. Бұл жұмыс квазимемлекеттік сектордың аражігін ажыратуды және функцияларды бөлуді ескере отырып жүргізілетін болады.
“Самұрық-Қазына” қорының активтерін, оның ішінде “Халықтық IPO”тетігі арқылы жекешелендіру жалғастырылатын болады. IPO-ға шығарылатын компаниялардың тізімі кеңейіп келеді.
Жолдау аясында жоспарланған құрылымдық экономикалық реформалар мемлекеттік басқару жүйесін қайта іске қосуды талап ететіні атап өтілді. Жаңа әкімшілік реформа шеңберінде Ұлттық экономика министрлігі орталықсыздандыру қағидаттары мен шектерін айқындау жолымен Мемлекеттік басқару деңгейлері арасында өкілеттіктерді қайта бөлу бойынша жұмыс жүргізетін болады.