Кондукторлар жұмыссыз қалмайды

Теги:
193

Шымкент қоғамдық көлікте кондукторлардан толық бас тартуды жоспарлап отыр.

Шымкент қоғамдық көлігінде кондукторлардан бас тарту бойынша Эксперимент 18-ші автобус бағытынан басталды.

Көлік жүргізушілерінің пайымдауынша, дукторсыз жүйенің болашағы зор: жүргізушілер көп ақша табады, кірісті көбейтеді және қоғамдық көліктің жұмысын ашық етеді.

Қала тұрғындарының көпшілігі кездейсоқ адамдар кондуктор болып жұмыс істейтініне наразы болды. Көбінесе олар дөрекі, тіпті жолаушылармен күреседі. Бұл автобуста жүргізуші басқаша сендіреді. Жол ақысын “төлем” картасымен төлеуге, SMS жіберуге, QR-кодты сканерлеуге немесе қолма-қол ақшамен төлеуге болады.

Жолаушылардың бірқатар басқа талаптары бар: алдыңғы есікке шығу кезінде кезек жиналады. Адамдар санын азайту үшін жүргізуші қозғалыс кезінде төлемді қабылдай бастайды, бірақ оны тек аялдамада жасауға міндетті.

Қоғамдық көлікте өткізгіштіксіз төлем негізінен билетсіздерді қуантады, сондықтан кондуктордан, тіпті пилоттық режимде де толықтай бас тарту мүмкін емес.

Кондукторлардың орнына контроллерлер келеді. Егер жолаушы қолма-қол ақшамен де, қолма-қол ақшасыз да төлем жасамаса, инспектор полиция шақыруға және бұзушылық фактісін тіркеуге құқылы.

Шымкенттік тасымалдаушылар келесі жылы кондукторлардан түпкілікті және қайтымсыз бас тартуы тиіс. Көлікшілер Алматы мен Нұр-Сұлтанда дукторсыз жүйе өзін сәтті көрсетті деп сендіреді.

Қазір Шымкентте жолаушылар қалалық көлігінде 1,5 мыңнан астам кондуктор жұмыс істейді. Олардың кейбіреулерінің жұмысы қала тұрғындарының әділ шағымдарын тудырады. Шымкент тұрғындары қала әкімі Мұрат Әйтеновке кездесулердің бірінде наразылықтарын білдірді. Адамдар қызмет көрсету мәдениеті ақсап тұрғанын айтты. Қала тұрғындарының айтуынша, кейде кондукторлар жол ақысын Tolem картасымен емес, қолма-қол ақшамен төлеуді сұраған.

Автотасымалдаушылар қауымдастығының төрағасы Дархан Каюпов көлік кондукторсыз жұмыс істеуі үшін әр автобусты екі валидатормен жабдықтау қажет деп санайды. Қазір бұл жұмыс аяқталды. Іс жүзінде әрбір автобуста екі стационарлық валидатор және жүргізушіде бір портативті бар. Дегенмен, өткізгіштер әлі де жұмысын жалғастыруда.

Дархан Каюпов: “біз адамдарды осылай алып, көшеге шығара алмаймыз”, – дейді. – Себебі бұл негізінен осы жұмыста көптеген жылдар бойы жұмыс істеген жастағы әйелдер. Алдымен біз оларды жұмысқа орналастыруымыз керек. Сіз адамдарды осылай алып, сыртқа лақтыра алмайсыз. Өйткені, бұл біреудің анасы, әпкесі, әйелі, қызы. Адамдарға, әсіресе әйелдерге мұқият қарау керек”, – деп түсіндірді ол.
Шамамен 150 бұрынғы кондуктор мобильді топтарға автобустарда “қояндарды” ұстайтын бақылаушылармен жұмыс істеуге шақырылады. Олар ойлаған кезде қалған жұмысшыларды қайда жұмысқа орналастыру керек.

“Әкім қойған міндет міндетті түрде орындалады. Барлығын дұрыс жасау үшін біраз уақыт қажет”, – деп атап өтті қауымдастық төрағасы.

Әділдік үшін барлық қала тұрғындары кондукторларды жоюды жақтамайды деп айту керек. Өйткені, олар жолаушыларға, әсіресе жасына байланысты, автобустарға отырғанда, аналарға арбалармен жүруге көмектеседі, ауыр сөмкелер береді, автобус маршруттарын түсіндіреді.

Алдыңғы пост
Салалық ведомство 2025 жылға қарай Қазақстан халқының 100%-ын сапалы ауыз сумен қамтамасыз етуге уәде береді
Келесі пост
Лайфхак: Корея өнеркәсіптік қалдықтардан қабырға материалдарын өндіру технологиясын енгізуге дайын

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Fill out this field
Fill out this field
Please enter a valid email address.
You need to agree with the terms to proceed

Видео

Қала әкімі кезекті қабылдауын өткізді

Күннің жаңалықтары

Оқырмандар арасында танымал

Редакторлар бағандары

Барлық тегтер

Menu