Жаңашылдықтың арқасында халыққа тезірек қызмет көрсетіледі және ХҚКО-лар ойластырған қағидаға ие болады, деп хабарлайды ELITAR.KZ
Жаңартылған ХҚКО жұмысымен танысуға “Азаматтарға арналған Корпорация” КЕАҚ Директорлар кеңесінің мүшелері – КЕАҚ Басқарма төрағасы Әбділдин Сейеніш, тәуелсіз директорлар, Директорлар кеңесінің мүшелері – Зағипа Балиева және Ерғали Бегімбетов бастаған делегация келді. Ал қонақтарды еліміздегі ең ірі фронт-кеңсеге – Шымкент Абай ауданының ХҚКО-на апарды. Ол Kaizen, Phygital, Smart және Shared тұжырымдамалары бойынша Азаматтарға арналған цифрлық кеңсеге айналдырылды, бұл біріншіден, халыққа қызмет көрсету мерзімін едәуір жеделдетуге, екіншіден, “бір сапар”шеңберінде мемлекеттік қызметтерді алуға баса назар аударуға мүмкіндік береді. Айта кетейік, ЖСН алу үшін еліміздің ХҚКО-на жүгінген шетелдіктер алғашқылардың бірі болып танысты. Олар қажетті сәйкестендіру нөмірін SMS арқылы алды.
Басқарма Төрағасы сүйеніш Әбділдиннің айтуынша ХҚКО да жаңа тұжырымдамалардан кезек жоқ:
“Бұрын операциялық зал болған жалпы. Енді біз оны үшке бөлдік. Өйткені қызмет көрсету ұзақтығы әртүрлі. Кейбіреулері бірнеше минут ішінде, басқалары 20-30 минут. Жедел қызметке келген адам үлкен кезекте тұрмауы үшін қызмет алушыларды күрделілік деп аталатын бірнеше залға бөлу туралы шешім қабылданды. Бұл бізге көп адамдардан аулақ болуға мүмкіндік береді”
Сонымен қатар, Халыққа қызмет көрсетудің жаңа залдарында баласы бар аналарға арналған бөлмелер, сондай-ақ балалар ойын бөлмелері қарастырылған:
“Қалаларда біз осындай форматты іске қостық. Менің білуімше, бұл аудандарда жоқ”, – дейді КЕАҚ Басқарма төрағасы
Делегацияны Шымкент қаласы әкімінің бірінші орынбасары Шыңғыс Мұқан алып жүрді. Журналистер оның ХҚКО-ға соңғы рет қашан барғанын және оның ХҚКО-ның жаңа тұжырымдамасына сәйкес келетіндігін сұрады.
“ХҚКО-да соңғы рет ұзақ уақыт болды, негізінен е-гов электрондық үкіметін қолданамын. Мен куратор болмағандықтан, Халыққа қызмет көрсету орталықтарына сирек келемін. Мен ХҚКО-да соңғы рет екі жыл бұрын жеке куәлік алуға өтініш қалдырған кезде болдым. Есімде, содан кейін кезек болды, шамамен 30-40 минут күтті. Енді өздеріңіз көріп отырсыздар, адамдар көп жиналмайды, дегенмен біз ең көп деп аталатын шыңға жеттік”, – деп жауап берді әкім орынбасары.
Басшылықтың айтуынша, барлық халыққа қызмет көрсету орталықтарына осындай қызмет көрсету тұжырымдамасын енгізу жоспарлануда. Және олар мұны жақын арада жасауға ниетті. Директорлардың айтуынша, олар соңғы уақытта өз жұмысында әділ шағым тудыратын автохқо-лардың жұмысын жетілдіру туралы ойлайды.
Тимур Казьмин