Азаматтарға арналған үкімет ” ХҚКО-ларды жаңғырту бойынша белсенді жұмыс жүргізуде. Мәселен, мемлекеттік қызметтерді ыңғайлы алуды қамтамасыз ету үшін шымкенттіктер үшін халықтың цифрлық кеңсесі ашылды. Салтанатты рәсімге тәуелсіз директорлар – Директорлар кеңесінің мүшелері Зағипа Балиева мен Ерғали Бегімбетов, “Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорациясы ” КЕАҚ Басқарма төрағасы сүйеніш Әбділдин, Шымкент әкімінің орынбасары Шыңғыс Мұқан және филиал директоры Балмейр Сансызбайұлы қатысты.
ХҚКО – ның негізгі тұжырымдамасы-сапа мен процестерді, корпоративтік мәдениетті, еңбек өнімділігін, сенімділікті, көшбасшылықты және басқа да құрамдас бөліктерді үнемі жақсартуға бағытталған кайдзен қағидаттары. Клиенттер түс схемасы бойынша бөлінген түрлі аймақтарда Мемлекеттік қызметтерді алу процесінде кедергісіз және тартылуды сезіне алады.
Шымкент қаласы бойынша” Азаматтарға арналған үкімет ” филиалының директоры Балмейр Сансызбайұлының айтуынша, дайын құжаттарды қабылдау және беру үшін жаңа орталықта 38 жұмыс орны жұмыс істейді, 101 инспектор жұмыс істейді.
“Халықтың цифрлық кеңселерінде әртүрлі аймақтар қарастырылған: ресепшн, құжаттарды беру, “жылдам” қызмет көрсету үшін жылдамдық аймағы, байланыс аймағы, өзіне-өзі қызмет көрсету аймағы, сүңгу және басқа аймақтар. ХҚКО Мәделі-Қожа көшесі, 1/16 мекенжайында орналасқан”, – деді ол.
Естеріңізге сала кетейік, қалада 10 Халыққа қызмет көрсету орталығы, оның ішінде үш арнайы ХҚКО жұмыс істейді.
Айта кетейік, жыл басынан бері Шымкент қаласының ХҚКО-ларында азаматтарға 900 мыңнан астам қызмет көрсетілді.
Айта кетейік, қазір “мобильдік ХҚКО” қосымшасында жаңа қызметтер пайда болды. Енді ЭЦҚ алу үшін ХҚКО-ға барудың қажеті жоқ. Қосымша сервисінің арқасында ХҚКО операторымен бейнеқоңырау арқылы байланысуға және үйден шықпай-ақ ЭЦҚ-ға тапсырыс беруге болады.
Бұған дейін дербес компьютері жоқ қазақстандықтар ЭЦҚ алу үшін ХҚКО-ға баруға мәжбүр болған. Клиенттердің көптеген өтініштері бойынша Мемлекеттік корпорация “Мобильдік ХҚКО”қосымшасы арқылы жеке және заңды тұлғалар үшін ЭЦҚ алу мүмкіндігін енгізді.
Ол үшін қосымшаға кіріп, “бейне қызметі” батырмасын басу керек, оператор қосылып, өтінімге қол қою үшін SMS-тен жеке куәлік пен кодты сұрайды.
“Жыл басынан бері бізге ХҚКО-да қызмет алу үшін 4 миллионнан астам азамат жүгінді. Олардың шамамен 30% – ы ЭЦҚ, қазіргі уақытта ең танымал қызметті алғысы келетіндер. Сондықтан біз үшін ХҚКО-ға бармай-ақ қолжетімді және ыңғайлы Мемлекеттік қызмет көрсету арнасын құру маңызды болды. Қазір “мобильді ХҚКО” арқылы 38 қызмет алуға болатынын атап өтемін. Тізім әлі де толықтырылатын болады”, – деп түсіндірді Мемлекеттік корпорацияның Басқарма төрағасы сүйеніш Әбділдин.